Benvenuti à i nostri siti web!
page_head_bg

Principiu di travagliu è cumpetenze di mantenimentu di u miscelatore di l'alimentu

I miscelatori alimentari ponu esse truvati in quasi ogni cucina.I so ingredienti mischiati facenu cookies, torte, muffins, pani, dessert è altri alimenti.Per via di a so versatilità, sò diventati un articulu di rigalu favuritu per e persone chì creanu una nova casa.

Cumu funziona un mixer alimentari

Apparecchio elettricu miscelatore di alimenti.Questu hè, invece di riscalda e cose, movenu e cose.In questu casu, movenu o mischianu ingredienti alimentari.Apparentemente, u mutore hè un cumpunente maiò di un mixer alimentariu.Allora, l'equipaggiu.Gear motors sò i Nemesi di cunversione di rotazione contr'à a rotazione.U controller di velocità cambia a corrente trasmessa à u mutore in modu chì a velocità di l'agitatore hè da esse cuntrullata.

Ci sò dui tipi di miscelatori alimentari: miscelatori portatili (o manuali) è miscelatori fissi (o standing).I miscelatori portatili sò ligeri, faciuli di mischjà è mischjà u travagliu cù picculi muturi.I miscelatori di stand utilizanu mutori è cumpunenti più grande per gestisce più opportunità di travagliu, cum'è farina o mistura d'ingredienti di grande quantità.

Cumu riparà un blender

Mantenimentu simplice di miscelatori alimentari, cumpresu l'interruttore di riparazione, u cuntrollu di a velocità di riparazione è l'attrezzatura di riparazione.

Interruttore di mantenimentu: Cambia cumpunenti simplici, pò facilmente piantà u funziunamentu di i picculi apparecchi.Se u vostru mixer ùn funziona micca, verificate u plug è u cordone di alimentazione è pruvate l'interruttore.

Per pruvà è rimpiazzà u switch:

Passu 1: sguassate cù cura l'interruttore esposta da a volta à a casa circundante.

Passu 2: Verificate i terminali nantu à u switch per assicurà chì i fili da l'apparechju sò cunnessi à u switch.

Passu 3: Marca u locu di a linea di terminal è disconnect.

Passu 4: Aduprate un tester di continuità o un multimetru per determinà se u switch hè difettu.Sì cusì, rimpiazzà è ricollegate i fili terminali.

 

Ingranaggi di serviziu:I blenders di l'alimentariu funzionanu cusì bè perchè rotanu u kink in direzzione opposta per mischjà l'ingredienti.Questu hè oppostu à a pruduzzione di l'ingranaggi rotanti.In a maiò parte di i blenders di l'alimentariu, l'ingranaggio di verme hè cunnessu à l'arburu di u mutore in dui o più ingranaggi di pignone.À u turnu, u pignone gira l'agitatore.Perchè l'attrezzatura hè un cumpunente fisicu, piuttostu chè unu di l'apparechju,

servirli hè diversu.Verificate è lubrificate l'ingranaggi:

Passu 1: Assicuratevi chì u dispusitivu hè unplugged.

Passu 2: Sguassate l'attrezzatura di a casa superiore.In a maiò parte di i casi, l'equipaggiu chì causa u prublema pò esse verificatu per danni è poi lubricatu.

Passu 3: Verificate è lubricate l'ingranaggio a vite senza fine è l'ingranaggio di pignone per assicurà chì u lubrificante eccessivo ùn tocca micca u mutore o i cumpunenti elettrici.

Passu 4: Eliminà ogni sbucciatura o pezzi sciolti prima di riunisce l'alloghju.

 

Sustituisce u fusible: Se u mutore di u vostru mixer ùn hè micca travagliatu, u fusible di u mutore pò esse saltatu.Per pruvà è rimpiazzà u fusible:

Passu 1: Eliminate a casa alta per ottene u mutore.

Passu 2: Truvate u fusible è disconnect u mutore.

Passu 3: Pone un tester di continuità o una sonda multimetru à a fine di ogni annu per verificà a continuità.Se no, u fusible hè saltatu è deve esse rimpiazzatu cù unu di i stessi livelli di corrente.

Passu 4: Siccomu u scopu di u fusible hè di salvà u mutore da dannighjà u mutore, verificate u controller di velocità è l'altri cumpunenti elettrici in l'apparechju per determinà a causa di u fusible.Altrimenti, u novu fusible apre u mutore u più prestu pussibule per colpisce.


Tempu di Postu: Aug-26-2022